Üniversite öğrencisi ya da yeni mezun musun? Reklamcılığın temel taşlarını öğrenmek için Çaylak Kampı seni bekliyor! Pazarlama iletişiminin tüm dokunuşlarını sektörün ustalarından öğrenecek, reklam kampanyası hazırlayarak kendini geliştireceksin.
Çaylak Kampı, Reklamcılık Vakfı tarafından 2011 yılından bu yana düzenlenen ve marka ekiplerinin, kreatif, medya ve dijital ajans profesyonellerinin yer aldığı kapsamlı bir oryantasyon programıdır. Her yıl yeni reklam kuramları ve iletişim stratejileri ile içeriği zenginleştirilen bu program, sektöre ilgi duyan üniversite öğrencileri ve yeni mezunlara teorik ve pratik online eğitimler sunar. Katılımcılar, gerçek bir brief üzerinde gruplarıyla beraber çalışarak kampanya hazırlayacak, sektör uzmanlarından mentör desteği alacak ve kampanyalarını sunacaklardır. Programa devamlılık sağlayan ve grup çalışmalarına katılıp sunumlara dahil olan katılımcılar program sonunda sertifika almaya hak kazanacaklar.
Program İçeriği:
ADIM 1: MARKA BRIEF’I
Zeynep Bortaçina Yener, Strateji Lead, Publicis Groupe Turkey
Marka Temsilci
ADIM 2: DE-BRIEF
Sami Basut, Chief Entertainment Officer, WPP Turkey - Chief Creative Officer, 4129Grey / OGILVY
ADIM 3: HEDEF KİTLE ANLAMA VE İÇGÖRÜ AVCILIĞI
İhsan Özçıtak, Managing Partner, Deeper
İsmail Seval, Chief Strategist, Seval Strategy Works
ADIM 4: İÇGÖRÜDEN HİKAYEYE
Hande Arslan, Founder, Über
Yelda Aktuna, Chief Strategy Officer, PunchBBDO
ADIM 5: HİKAYEDEN ETKİLEŞİME
Beste Atasoy, Senior Strategic Planner, Medina Turgul DDB
Marka Temsilcisi
ADIM 6: GRUPLAR VE MENTORLER BULUŞUYOR
ADIM 7: MEDYA STRATEJİSİ
Evrim Ziyan, Group Account Director, Mindshare Turkey
Aslı Göymen, Group Strategy Director, EssenceMediacom Turkey
ADIM 8: ETKİLEŞİMDEN ÖLÇÜMLEMEYE
Alper Özcan, Brand & Creative Strategy Director, Kantar Insights
Ayşe Ketenci, Chief Client Officer, EssenceMediacom Turkey
Şermin Bahar, Digital Strategy Associate Director - The Coca-Cola Company team, EssenceMediacom Turkey
ADIM 9: AJANS KÜLTÜRÜ
Haluk Sicimoğlu, Founder & Chief Strategy Officer, Thaat's It!
Bonus Seans: Unstereotype Alliance: Reklamlar değişir, toplum değişir.
Doç. Dr. Gül Şener, Bahçeşehir Üniversitesi
ADIM 10: JÜRİ DEĞERLENDİRME
Takipte kalın!
www.instagram.com/reklamcilikvakfi
www.linkedin.com/in/reklamcılık-vakfı
Gelişmelerden haberdar olmak için
bültenimize kaydolun.