Üniversitenin 3. veya 4. sınıfındaysan ya da yeni mezun olduysan, işin mutfağını öğreneceğin bir eğitimle karşındayız! Pazarlama iletişiminin tüm dokunuşlarını sektörün ustalarından öğreneceğin, tüm incelikleriyle kampanya tarifleri alarak kendini geliştireceğin Çaylak Kampı Kotex Sponsorluğunda 21 Ağustos tarihinde başlıyor!
Reklamcılık Vakfı tarafından 2000 yılından bu yana düzenlenen Çaylak Kampı, marka ekiplerinin ve kreatif, medya ve dijital ajans profesyonelinin yer aldığı çok kapsamlı bir oryantasyon programıdır. Her sene yeni reklam kuramları, iletişim stratejileri ile içeriği zenginleştirilerek, en az bir dönem tekrarlanmaktadır.
Sektöre ilgi duyan Üniversite 3. ve 4. sınıf öğrencileri, yeni mezunlar; Pazarlama iletişimindeki farklı disiplinleri anlayarak departmanları tanıyacaktır. Hem teorik hem de pratik eğitimlerle, sektörün önde gelen yöneticilerini dinleme imkânı oluşturma ve Kotex tarafından hazırlanan gerçek brief ile kampanyalar hazırlama ve sunma olanağı sağlayacaktır.
Kotex Sponsorluğunda online olarak gerçekleştirilecek bu eğitimde, gençler 21-25 Ağustos 2023 tarihleri arasında teorik eğitimlerini alacak, 1 Eylül 2023 tarihinde ise hazırladıkları kampanyaları eğitmenlere sunuyor olacak. Programı başarıyla tamamlamış katılımcılar, Reklamcılık Vakfı tarafından verilen Çaylak Kampı Eğitim sertifikası almaya hak kazanacaklardır.
Eğitim Bedeli:
500 TL
Önemli Not: Programa kaydolmak için formu doldurmanız ve aşağıdaki IBAN numarasına ücreti ödemeniz ve ücreti gönderirken açıklama kısmına kendi ad/soyadınızı yazmanız gerekmektedir.
REKLAMCILIK VAKFI İKTİSADİ İŞLETMESİ / GARANTİ BANKASI – NİŞANTAŞI ŞUBESİ (TL)
TR67 0006 2000 1320 0006 2943 49
Program İçeriği:
MARKA BRIEF’I
21 Ağustos Pazartesi 10.00-13.00
Her şey bir brief ile başladı! Gerçek bir markanın yöneticisinden, sahici bir brief ile okulu açıyoruz! Takımlar burada oluşuyor! Hem de sadece brief almakla kalmayıp, Brief 'in inceliklerini anlıyor ve brief verecek marka temsilcileri ile buluşuyoruz.
Doç. Dr. Gül Şener, Bahçeşehir Üniversitesi
Zeynep Bortaçina Yener, Strateji VP, Publicis Groupe Turkey
Kotex
DE-BRIEF
21 Ağustos Pazartesi 14.00-16.00
Brief’i masaya yatırıp, boşlukları nasıl dolduracağımızı konuşuyoruz.
Tecrübeli Kreatif Yöneticilerimiz, bize brief satır aralarını nasıl okuyacağımızı, doğru soruyu sorarak nasıl brief alabileceğimizi ve bu süreci farklı ekiplerle nasıl dokuyacağımızı anlatıyor!
Ümit Taşlı, Executive Creative Director, Wunderman Thompson Turkey
Semih Türkmen, Creative Group Head, Wunderman Thompson Turkey
KOLLARI SIVAYALIM: HEDEF KİTLEYİ ANLAMAK ve İÇGÖRÜ AVCILIĞI
22 Ağustos Salı 10.00-12.00
Usta bir zen alimi şöyle demiş: Her şey hedef kitleyle başlar ve onunla biter!
Tecrübeli stratejist ve araştırmacı uzmanlarımız ile briefl’erde karşılaşılan genel araştırma kavramlarına bakıp, endüstriden örneklerle brief- arastırma- içgörü zincirini oluşturmak üzerine bir seans gerçekleştireceğiz.
İhsan Özçıtak, Managing Partner, Deeper
Zeynep Bortaçina Yener, Strateji VP, Publicis Groupe Turkey
İÇGÖRÜDEN HİKAYEYE
22 Ağustos Salı 15:30 - 17:30
Yaratıcı üretim süreci başlıyor, kemerleri bağlayın! brief-stratejik-yaklaşım sonrasında yaratıcı fikir sürecine bakış atacağız!
Yelda Aktuna, Chief Strategy Officer, PunchBBDO
Hande Arslan, Founder&ECD, Über
Hikâyeden Etkileşime
23 Ağustos Çarşamba 10:00 - 12:00
Brief ve stratejik yaklaşım sonrasında yaratıcı yaklaşım netleşirken, hedef kitlenin yolculuğunu da her dokunma noktasında örebilen, geleceğin reklamcısıdır!
Selen Şentürk, Studio Director, Paribu Design
Cansu Yalçın, Marka İçerik Yöneticisi, Paribu
İlkyarı Düdüğü! Dur, düşün ve bilenlere sor: Program Mentörleri, çaylaklarla buluşuyor!
23 Ağustos Çarşamba 13:30 - 15:00
Bugüne kadar ne öğrendik toparlayalım ve brief’e tekrar bakalım, akıllı soruları soran takım bu dersten en fazla faydayı sağlayacak!
Medya Stratejisi: Medya gözlüğünde bakma zamanı
24 Ağustos Perşembe 10:00 - 13:00
Hedef kitleye ulaşmak için hangi araçlar hangi yöntemler ile kullanılır?
Evrim Ziyan, Group Account Director, Mindshare Turkey
Erge Güçlü, Strategy & Insight Director, Wavemaker
Etkileşimden Ölçümlemeye: Sen sus rakamlar konuşsun!
24 Ağustos Perşembe 14:00 - 16:00
Kampanya başarısı farklı mecralarda nasıl ölçümlenir? TV’den outdoor’a, metriklere ve nasıl yorumlanacaklarına pratik bir bakış
Alper Özcan, Brand & Creative Strategy Director, Kantar Insights
Evrim Ziyan, Group Account Director, Mindshare Turkey
Mesut Sefizade, Co-founder, D-Dat
Ajans Kültürü: Büyüklerimizden gördüklerimiz
25 Ağustos Cuma 11:00 - 12:00
Her mesleğin yazılı olmayan kuralları vardır. Bu seansta Ajanslar nasıl çalışır, müşteri ne bekler, efendilik ve hanımefendilik neyi gerektirir gibi bazen üretilen işin kendisinden daha kıymetli olan konuları konuşuyoruz, satır aralarını merak edenler buraya!
Tuğbay Bilbay, Sr. Advisor, WPP
SAHNE! Her takım fikirlerini sunuyor. Kısa ve etkileyici olan, akıllıca şaşırtan kazanır!
1 Eylül Cuma 16:00-19:00
Son başvuru tarihi 20 Ağustos!
Takipte kalın!
www.instagram.com/reklamcilikvakfi
www.linkedin.com/in/reklamcılık-vakfı
Gelişmelerden haberdar olmak için
bültenimize kaydolun.