Günümüzün hızla değişen pazarlama dünyasında, markaların tüketicilerle her temas noktasında tutarlı ve etkili bir iletişim kurması büyük önem taşıyor. Reklamcılık Vakfı tarafından düzenlenen Omnichannel Eğitimi, bu alanda kendini geliştirmek isteyen profesyoneller için hızlı şarj niteliğinde bir öğrenme deneyimi sunuyor. Farklı pazarlama disiplinlerinden gelen profesyonellerin omnichannel stratejileri hakkında temel bilgiler edinmesini, modern yaklaşımları iş süreçlerine entegre etmesini ve tüketici deneyimini nasıl optimize edebileceğini öğrenmesini amaçlıyor. Eğitim boyunca, teorik bilgilerin yanı sıra pratik uygulamalar, vaka analizleri ve grup tartışmalarıyla zenginleştirilmiş bir içerik sunulacak.
Tarih: 14-15 Nisan 2025
Yer: WPP Konferans Salonu, Büyükdere Cad. No:127 K:2 Astoria AVM, İstanbul
Fiyat: 5.000 TL (KDV Dahil) RV üyesi ajanslar, 4 kişilik katılımda 1 kişiyi ücretsiz gönderebilecektir.
Kimler Katılmalı?
Orta seviye müşteri ve ajans çalışanları
Modern ve bütünleşik marka iletişimi stratejilerini hızlıca öğrenmek isteyen profesyoneller
Küçük ve orta ölçekli şirket yöneticileri
Yeni reklamverenler ve pazarlama alanında kariyer hedefleyenler
Ödeme Bilgileri:
Banka: GARANTİ BANKASI
Şube: NİŞANTAŞI ŞUBESİ (TL)
Hesap Sahibi: REKLAMCILIK VAKFI İKTİSADİ İŞLETMESİ
IBAN No: TR67 0006 2000 1320 0006 2943 49
Kayıt için başvuru formunu doldurmanız ve katılım ücretini 12 Mart 2025 tarihine kadar ödemeniz gerekmektedir.
Ödeme yaparken açıklama kısmına kendi adınızı ve soyadınızı belirtmeyi unutmayın.
Program İçeriği:
14 Nisan 2025 Pazartesi
10:00 - 10:45 | Omnichannel Pazarlama’ya Genel Bir Bakış
İsmail Seval (Chief Strategist, SSW)
Aslıhan Anarat Çötelioğlu (Strategy & Business Development Managing Director, WPP Turkey)
10:45 - 11:30 | Tüketici Yolculuğu
Berkant Avcı (Chief Strategy Officer, Medina Turgul DDB)
Özlem Koçdar (Kıdemli Marka Pazarlama Müdürü, Bosch Ev Aletleri)
11:30 - 12:15 | İçerik Stratejileri
Murat Berkant Kuru (TCCC EME Social Transformation Lead, StudioX, WPP)
12:15 - 13:30 | Öğle Yemeği
13:30 - 14:15 | Veri Odaklı Planlama
İhsan Özçıtak (Managing Partner, Deeper)
Simge Ayzit (Managing Director – Data Analytics & Services, Group M)
14:15 - 15:00 | Marka ve Performans İletişimleri
Pamir Gündüz (Partner & Chief Strategy Officer, Sharpcake)
15:00 - 15:15 | Ara
15:15 - 16:30 | Marka Deneyimi
Emir Alemdar (Marka Yönetimi Direktörü, Beymen)
16:30 - 17:15 | Ajans ve Süreç Yönetimi
Ahmet Necmi Dinç (Marketing Director – Demand Marketing, pladis Türkiye)
15 Nisan 2025 Salı
10:00 - 10:45 | Yeni Teknolojiler ve AI’ın Rolü
Emre Süvari (Chief Digital Officer, Ogilvy 4129)
10:45 - 11:15 | Influencer ve Creator Ekonomisi
Tan Hüseyin (Multi-Div A&I Manager, L’Oréal)
11:15 - 11:30 | Ara
11:30 - 12:15 | Digital-Native Markalarda Omnichannel Pazarlama
Mine Silen Karamanoğlu (Head of Marketing, Hepsipay)
12:15 - 13:00 | Detaylı Vaka İncelemesi
Ceren Şehitoğlu (Chief Strategy Officer, Tribal Worldwide Istanbul)
Aytuğ Tunç (Strategy & Innovation Group Head, Tribal Worldwide Istanbul)
Sınırlı kontenjanla düzenlenen bu eğitime katılmak için hemen başvurun ve omnichannel pazarlama dünyasında bir adım öne çıkın.
Detaylı bilgi için 0530 137 84 00 / 0212 243 93 53 numaralı telefonlardan bize ulaşabilirsiniz.
Takipte kalın!
www.instagram.com/reklamcilikvakfi
www.linkedin.com/in/reklamcılık-vakfı
Gelişmelerden haberdar olmak için
bültenimize kaydolun.