Reklam Dünyasında Fark Yaratmak İsteyenler İçin Özel Brief Eğitimi!
Araştırmalara göre, müşterilerin %73’ü yazılan brieflerin net olduğunu düşünürken, ajansların %76’sı bu brieflerin yeterince açık olmadığını belirtiyor. İşte bu noktada, Brief Eğitimi devreye giriyor! Detaylı bilgilerle brief yazmayı öğrenmek ve bu beceriyi pratiğe dökmek isteyenler için kaçırılmayacak bir fırsat.
Kimler Katılmalı?
• Orta ve küçük ölçekli reklamveren çalışanları
• Reklam sektörü çalışanları
Neden Katılmalısınız?
• Brief konusunda netlik kazanarak profesyonel becerilerinizi geliştirme
• Pratik brief örnekleriyle deneyim kazanma
• Alanında uzman eğitmenlerle birebir etkileşim fırsatı
Eğitmenler
• Zeynep Bortaçina Yener – Strategy Lead, Publicis Groupe Turkey
• Özlem Çıragöz – Chief Strategy Officer, Mindshare Turkey
Konuklar
• Hande Arslan – Founder, Über
• Aylin Kosova Bilgin – Former Vice President Coca-Cola (Latin America & Europe), Entrepreneur / Marketing & Strategy Consultant / Career Coach
Eğitim İçeriği
• Brief Nedir, Ne Değildir?
• Brief Nasıl Yazılır ve Bileşenleri Nelerdir?
• Brief Nasıl Verilir?
Konuklarımız eşliğinde Marka Bakış Açısı ve Kreatif Bakış Açısı üzerine keyifli bir sohbetin ardından, uygulamalı bir bölümde brief yazma çalışması gerçekleştireceğiz.
Katılım ücreti ve detaylar hakkında bilgi almak için rv@rv.org.tr adresi ile iletişime geçebilirsiniz:
Takipte kalın!
www.instagram.com/reklamcilikvakfi
www.linkedin.com/in/reklamcılık-vakfı
Gelişmelerden haberdar olmak için
bültenimize kaydolun.