etkinlikler / çaylak kampı

Çaylak Kampı

Hedef, pazarlama iletişimindeki farklı disiplinleri, meslekleri gençlere tanıtmak. 2 hafta süreli, çok kapsamlı bir oryantasyon programı.

Gençler yeni iş kollarını ve ustaları tanıyor.

Başvuru: Temmuz- 14 Eylül 2018

Reklamcılık Vakfı'na 75 TL'lik bağışta bulunmaları istenecektir.

Eğitim tarihi: Eylül 2018


Çaylak Kampı Programı

Tema: Reklam Sektöründe Hayatta Kalma Rehberi, Tadelle ile 

(İletişim sektörünün işleyişine dair pratik ağırlıklı bir eğitim programı)


1. Gün: Marka Entegre İletişim Briefini Nasıl Hazırlar? / 25 Eylül, Salı 

14:00   

Müşteri briefi nasıl oluşur? (Entegre Pazarlama briefi nasıl oluşur, entegre pazarlama briefi yazılırken nelere dikkat edilmelidir, brief ajanslarla nasıl paylaşılır) Aslı Şengezer - Sanset Gıda Pazarlama Müdürü

15:45 – 16:30 

Kreatif brief’in incelikleri (Hayatında ilk defa kreatif brief yazacak bir  stratejiste tavsiyeler, brief başlıkları ne olmalı, yazarken nelere dikkat edilmeli, brief dili, briefin paylaşımı ve işlerin brief çerçevesinde değerlendirilmesi hakkında öneriler) Yusuf Muslubaş - MullenLowe Stratejik Planlama Başkanı


    2. Gün: Kreatif Ajans Müşteri Briefini Alınca Ne Yapar? / 26 Eylül, Çarşamba

14:00 – 14:45

Yeni nesil içgörü avcılığı (İçgörünün çeşitleri nelerdir, iyi içgörü nasıl olur, nasıl bulunur, eskiden nasıl buluyorduk, şimdi nasıl buluyoruz)

Ceren Şehitoğlu – TBWA Stratejik Planlama Direktörü  

14:45 – 15:30

Briefin 2 yüzü: Briefi Veren Ne Söyler / Alan Ne Anlar? (Yazım, paylaşım ve değerlendirme süreçlerinde strateji ve yaratıcı departman birlikte nasıl daha iyi çalışır, nelere dikkat eder)

Berkant Avcı – Manajans J.W.T. Strateji Direktörü

Sami Basut – Manajans J.W.T. Kreatif Direktörü

Tadelle Arası

16:00 – 16:45  

Yeni nesil araştırmalarda son durum (Dijital data, yeni teknolojiler ve farklı disiplinlerin araştırmalarda kullanımı)

İsmail Seval - Publicis One Strateji Grup Direktörü 

16:45 – 17:30

Reklamda ilgi nasıl yakalanır (İlgi ekonomisi çağında tüketicinin ilgisi reklamlarla nasıl yakalanır, ilgi çekmeye başaran işlerin ortak yönleri nelerdir, başarılı vakalar)

Kerem Özkut- Concept Executive Creative Director


3. Gün: Dijital Ajans Müşteri Briefini Alınca Ne Yapar? / 27 Eylül, Perşembe

13:30 – 14:30

Dijital mi Analog mu?/ Yeni nesil ajans nedir, ne değildir? (Ajanslarda ne değişti, etkin bir yeni nesi ajans nasıl kurulur, nasıl işler, neler yapar)

             Serhat Akkılıç - Havas Creative Group CEO

             14:30 – 15:10

 Dijital Strateji ve Kreatif Süreçler (Dijital strateji nedir, diğer stratejilerden ne farkı      vardır, iyi bir dijital strateji nasıl oluşturulur, dijital kreatifi analog kreatiften ayıran unsurlar nelerdir, iyi bir dijital kreatif nasıl oluşur, örnekler)

            Kutsal Bayraktar – C-Section Kreatif Grup Başkanı

15:10 – 16:00

Teknolojinin reklamda ne işi var (Teknolojinin reklam alanında kullanımı, teknoloji reklamda neyi değiştirdi, reklam ajanslarında yaratıcı teknolojist ne yapar)

Mustafa Bülek - Project House Creative Technologist

Tadelle arası

16:30 – 17:10

Oyunun değişen kuralları (Bir tüketici olarak “gamer”, markalar oyuna nasıl giriyor?,oyun içeriği nedir, nasıl çalışır? )

Başak Taşdemir – GroupM Wavemaker Strategy& Product

17:10 – 17:50

Sosyal Medya Kullanım Kılavuzu (Sosyal medyanın reklam ve pazarlama dünyasında fonksiyonu nedir, iyisi nasıl olur, kötüsü nasıl, ‘sosyal medyacı’ olmak için ne gibi niteliklere sahip olmak gerekir)

Kutay Savut – Voden Sosyal Medya Grup Başkanı


4. Gün: Medya Ajansı Müşteri Briefini Alınca Ne Yapar? / 2 Ekim, Salı  

13:30 – 14:15

Data, Insights and Analytics: Ne değişti, ne değişmedi (Medya planlamasında data, içgörü ve analytics’in önemi nedir, bunun için ne gibi araçlar kullanılır, bu alanda kimler çalışabilir, hangi yeteneklere sahip olmalıdır)

Evre Pestereli - Mindshare Head of Interaction

14:15 – 15:30

Yeni dünyada medya nasıl planlanır? (Medya planlaması nasıl yapılır, hangi departmanlar vardır, birlikte nasıl çalışırlar, örnekler)

Aslıhan Anarat – Mindshare Chief Client Officer

           

            Tadelle Arası

16:00 – 16:45

Dijital Medya Planlama  (Programatik, biddable, search, sosyal medya) (Dijital medya planlamanın analog planlamadan ne farkı vardır, dijital planlama araçları ve yöntemlerinin tanımı ve fonksiyonları, dijital medya planlamacı kimdir, ne yapar, iyi bir dijital medya planlamcı nasıl olur)

       Atakan Demirci  - OMD Türkiye Dijital Direktörü

      16:45– 17:30

Digital 2.0 and 5C : Connect, Content, Community, Commerce, Consumer

Taylan Koru – Universal McCann Head of Digital

17:30 – 18:15

Kreatif prodüksiyon olur mu?  (Prodüksiyon süreçleri nasıl işler, Reklam ajansı, prodüksiyon şirketi ve reklam yönetmeni birlikte çalışırken nelere dikkat etmelidir, yönetmenin reklama katkısı nasıl gerçekleşir, başarılı örnekler 

             Can Pehlivanlı – Reklam Yönetmeni


5. Gün: Reklam Confidential (Akademik hayatta size söylenmeyenler) /

3 Ekim, Çarşamba

12:45 – 13:30

Medyada  nasıl işe girebilirim; Medya ajanslarında nasıl işe girebilirim?

Yeşim Yıldızöz – GroupM IK Direktörü

13:30 – 14:30

Reklamda nasıl işe girebilirim? (Kimler reklamcı olmalı, hangi yeteneklere sahip olmalı,hangi yetenekler hangi ajanslara başvurmalı, işe başvururken nelere dikkat edilmeli, iyi ve ilginç başvuru örnekleri)

Selda Sedes - PublicisOne Chief Strategy Officer

14:30 – 15:30

Müşteri temsilciliğinin incelikleri (Etkin zaman yönetimi nasıl yapılır, e-mail yazarken nelere dikkat edilir, toplantı adabı nasıl olmalı, kreatiflerden stratejistlerden iş isterken nasıl davranmalı)

Ezgi Ataseven – Publicis Istanbul Müşteri Grup Direktörü

Tadelle Arası

16:00 – 17:00

Fikir nasıl satılır?  (Doğuşundan yayına kadar bir fikir nasıl yaşatılır…Kreatif direktöre sunum, stratejistlere ve MT’ye sunum, müşteri sunumları, yönetmen sunumları)

Haluk Erkmen- Puck Global Kreatif Direktörü

17:00 – 18:00

Reklamın iyisi-kötüsü olmaz, müşterinin iyisi-kötüsü olur (Reklam üretim perspektifinde ajans-müşteri ilişkileri nasıl yönetilir, süreçler nasıl işler, sorumluluklar nasıl üstlenilir, iyi bir vaka örneği)

Murat Derman – Ogilvy Head of Account Management

Özlem Hanoğlu - Coca-Cola Entegre Pazarlama İletişimi Müdürü


    6. Gün Workshop: Konkura Giriyoruz! (LOKASYON : HAVAS) / 4 Ekim, Perşembe  

    Gün ajans gezisiyle başlar.

    Sponsor marka temsilcisi reel veya fiktif bir entegre pazarlama iletişimi briefini paylaşır

    Katılımcılar 2 ekibe bölünür ve her bir katılımcıya bir rol/yetkinlik verilir (Dijital Medya Planlama, Stratejist etc)

    Ekipler biraraya gelir, yarım günde bir hızlı konkur sunumu hazırlar ve aynı gün sponsor markaya sunum yapar. 

Mentörler:  Kadriye Dal, Publicis One Strateji ve Medya Planlama Süpervizörü

        Naz Yasun, C-Section New Business Director

        TBD , Ajans Ultra

        




haberler

yayınlar

insan kaynakları

etkinlikler

sosyal medyada RV

@rvorgtr
Robert Heath, deneysel psikoloji ve bilişsel nörobilim yaklaşımlarını kullanarak reklamların bilinçaltımızı nasıl e… https://t.co/N1Ljz93VCE

birbirimizden haberdar olalım

Gelişmelerden haberdar olmak için
bültenimize kaydolun.